maktab20.blog.ir

نمونه سوالات تیزهوشانی پنجم دبستان 94-95

maktab20.blog.ir

نمونه سوالات تیزهوشانی پنجم دبستان 94-95

جزیره دیوانه ها 3

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

جزیره دیوانه‌ها ۳ – Far Cry 3 (کامپیوتر – PC)


 

 

توضیحات بازی: فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

Far Cry 3 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی هایی دارد که تا آخر سال ۲۰۱۲ راهی بازار می شوند. حتی FC3 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. این بازی نه تنها بهتر از نسخه دوم به نظر می رسد، بلکه یاد آن را کلاً از بین می برد. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. حالت Open-World و Sandbox بازی باعث شده که هر کدام از مراحل آن را به شکل ها و روش های مختلف به پایان رساند. در واقع، برای اینکه شما لذت بیشتری ببرید، بازی راه های بی شماری را پیش روی شما قرار می دهد که می تواند برای هر بازیکن به یک شکل باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

» سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8

CPU : Intel Core i3-530 or AMD Phenom II X2 565 or better

RAM: ۶ GB

Hard Disk Space: ۱۲ GB of free hard disk space

Video Card: ۱۰۲۴ MB DirectX 11-compliant card with Shader Model 4.0 or higher

DirectX®: DirectX 9.0

Far Cry 3 Supported Video Cards : s

ATI Radeon HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series

Nvidia GeForce GTX 8800 / GTX 9000 / GT 200 / GT 400 / GT 500 / GT 600 series

 

 

» نام فارسی: جزیره دیوانه‌ها ۳
» نام انگلیسی: Far Cry 3
» ناشر: Ubisoft
» تاریخ انتشار: November 28, 2012
» سبک بازی: اکشن، ترسناک

 

» نسخه کرک شده با نصب خودکار – Auto Install
» تعداد حلقه: ۲ عدد
» قیمت: ۵۰۰۰ تومان (۱۰% تخفیف برای پرداخت آنلاین)

 

 

روش خرید: پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید (بالا یا پایین) کلیک کنید. برای مشاهده راهنمای خرید اینجا را کلیک کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹
Mohammad ebadpour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی