maktab20.blog.ir

نمونه سوالات تیزهوشانی پنجم دبستان 94-95

maktab20.blog.ir

نمونه سوالات تیزهوشانی پنجم دبستان 94-95

جنگ تمام عیار شوگان ها: سقوط سامورایی

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۵ ب.ظ

جنگ تمام عیار شوگان‌ها ۲: سقوط سامورایی – Total War Shogun 2 Fall Of The Samurai (کامپیوتر – PC)


 

 

توضیحات بازی: تاریخ همیشه سوژه خوبی برای بازی های استراتژیک بوده و سازندگان مختلف هم با الهام گیری از ماجراهای تاریخی دست به خلق بازی هایی در این سبک زده اند. یکی از این سری بازی ها که همیشه با در نظر گرفتن یک بخش تاریخی خاص، بازیکنان را درگیر خود می کند، سری بازی های Total War است.این بازی ها با روایت دوره های تاریخی مختلف، یک شبیه سازی بسیار عالی از روابط دیپلماتیک و نبردهای مختلف را به نمایش می گذاشتند. حال پس از گذشت ۱۱ سال از نسخه اول بازی Shogun: Total War، استودیوی بازیسازی Creative Assembly نسخه بعدی آن را عرضه کرده تا بازیکنان با فصل جدیدی از سری بازی های Total War آشنا شوند.این سری از بازی ها داستان خود را در قالب یک مقطع زمانی مشخص بیان می کنند و بازیکن در طول بازی بیشتر با اتفاقات تاریخی روبرو خواهد شد. Shogun 2 در قرن ۱۶ در ژاپن فئودال و بعد از Onin War اتفاق می افتد. در این زمان ژاپن به قسمت های مختلف تقسیم شده و هر قسمت آن توسط گروه ها و فرماندهان جنگی مختلفی اداره می شود. بازیکن با انتخاب یکی از همین گروه ها پا به ژاپنی می گذارد که در هر گوشه آن گروه های قدرتمندی قرار دارند. بازیکنان با پیشرفت در بازی با اتفاقات خاصی روبرو خواهند شد که آن را بسیار جذاب کرده است.

ابتدا لازم به ذکر است که این بازی نیاز به یک سیستم بسیار قوی دارد تا بازیکنان بتوانند از نهایت زیبایی های این بازی لذت ببرند. گرافیک بازی به طرز شگفت انگیزی زیبا است. محیط های بازی از جزئیات فوق العاده ای تشکیل شده اند و به جرأت می توان گفت که این سطح از جزئیات را در هیچ بازی استراتژیکی نخواهید یافت. طراحی سربازها و نیروهای نظامی مختلف هم بسیار عالی از کار درآمده و با بزرگنمایی روی آن ها می توان به این زیبایی پی برد. محیط های بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و این مسئله باعث شده که بازیکنان، بازی را در محیط های مختلف تجربه کنند. افکت های تصویری از جمله شرایط آب و هوایی، انفجارها، تخریب ها و… به راحتی در بازی اجرا می شوند و تأثیر منفی در روند اجرایی بازی نمی گذارند. World Map این بازی نیز بر خلاف سایر نسخه های گذشته به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده و بازیکنان می توانند آن را بچرخانند و این محیط را از زاویه های دیگر هم مشاهده کنند.موسیقی بازی از جمله قسمت هایی است که بازیکنان را به سرعت تحت تأثیر قرار خواهد داد. موسیقی های ساخته شده برای این بازی همانند نسخه های گذشته با توجه به زمان تازیخی ای که بازی در آن اتفاق می افتد، ساخته شده است. موسیقی های زیبای شرقی (مخصوصاً ژاپنی) فضای خوبی را در بازی به وجود آورده اند. همین طور موسیقی هایی که در زمان جنگ ها شنیده می شوند هم در سطح خوبی قرار دارند و همان هیجان مورد نیاز را به بازی انتقال می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

» سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows 7 / Vista / XP

  Processor: ۲ GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor, or AMD equivalent (with SSE2)
  Memory: ۱GB RAM (XP), 2GB RAM (Vista / Windows7)
  Graphics: ۲۵۶ MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3)
  DirectX®: DirectX 9.0c
  Hard Drive: ۳۲GB free hard disk space
 Screen Resolution: ۱۰۲۴×۷۶۸ minimum

 

» نام فارسی: جنگ تمام عیار شوگان‌ها۲: سقوط سامورایی
» نام انگلیسی: Total War Shogun 2 Fall Of The Samurai
» ناشر: Sega
» تاریخ انتشار: March 17, 2012
» سبک بازی: اکشن, استراتژیک سه بعدی

 

» نسخه کرک شده با نصب خودکار – Auto Install

» تعداد حلقه: ۵ عدد
» قیمت: ۱۰۹۰۰ تومان (۱۰% تخفیف برای پرداخت آنلاین)

 

 

روش خرید: پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید کلیک کنید. برای مشاهده راهنمای خرید اینجا را کلیک کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹
Mohammad ebadpour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی