maktab20.blog.ir

نمونه سوالات تیزهوشانی پنجم دبستان 94-95

maktab20.blog.ir

نمونه سوالات تیزهوشانی پنجم دبستان 94-95

سرباز اینده 5

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

سرباز آینده – Ghost Recon: Future Soldier (کامپیوتر – PC)


 

 

توضیحات بازی: با قاطعیت ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر  را در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.

Future Soldier قصد داشت تا بعد از نیم دهه، عطش عاشقان این سبک را سیراب کند و خوشبختانه چیزی که عرضه شد ترکیبی از تاکتیک، مخفی‌کاری و شوتر است که با تعادلی مناسب Future Soldier را نه به یک تاکتیکال شوتر ناب، بلکه به یک Stealth Shooter بسیار خوب تبدیل کرده است. از زمان معرفی Future Soldier طرفداران پر و پا قرص این سبک نگران این بودند که مبادا این عنوان به یکی دیگر از قربانیان کژوالیسم تبدیل شده و یکی دیگر از شوترهای تکراری این سال‌ها را شاهد باشیم. اما Future Soldier راه خود را جدا کرده است؛ خبری از گذاشتن دست روی ماشه و شلیک‌های بی هدف نیست، بدون طرح یک نقشه و برنامه‌ ریزی بیش از چند ثانیه زیر آتش دشمن دوام نخواهید یافت. همکاری گروهی، مخفی ماندن از چشم دشمن و استفاده درست و به موقع از Gadgetهای پر تعداد Ghost، رمز موفقیت شما در پیش‌برد بازی خواهد بود. مراحل در FS به دو بخش تقسیم می‌شوند: مراحل بر پایه مخفی‌کاری و مراحلی بر پایه درگیری‌های مستقیم. انتخاب بین پیش‌برد مراحل به صورت مخفی‌کاری یا شوتر چیزی است که Future Soldier را از شوترهای دیگر متمایز می‌کند. برتری بازی در اینجاست که در عین حال که اکثر مراحل متکی بر مخفی‌کاری است، ولی به محض لو رفتن پوشش Ghost، سرعت گیم‌پلی و درگیری‌ها به شدت افزایش پیدا می‌کند و شما را مجبور به تعویض سریع کاور، هدف گیری سریع و استفاده از سلاح‌های کارآمد می‌کند. Gadget های موجود نیز هم در درگیری‌ها و هم در بخش مخفی‌کاری کاربرد دارد. یکی از موثرترین آن‌ها Sensor Grenade است که با پرتاب این نارنجک کوچک شما می‌توانید اطلاعاتی از محل دشمنان بدست آورید، این اطلاعات مستقیما به Cross Com منتقل شده و شما دشمنان را به صورت هایلایت شده و متمایز در تصویر مشاهده می‌کنید. بر خلاف انتظار، خبری از دستورات مستقیم به هم گروهی‌ها نیست که این یکی از نگرانی‌های بزرگ قبل از عرضه بازی بود. عدم وجود دستورات مستقیم به نوعی ماهیت یک بازی تاکتیکال شوتر را زیر سوال می‌برد ولی نتیجه کار چیز دیگری را نشان می‌دهد. دستورات به هم‌تیمی‌ها در قالب سیستم جدید Mark & Execute پیاده‌سازی شده‌اند، بدین صورت که شما یک به یک دشمنان را علامت گذاری می‌کنید و به محض دادن فرمان، افراد گروه دشمنان علامت گذاری شده را از پا در خواهند آورد. این قابلیت که نمونه اولیه آن را در Splinter Cell: Conviction مشاهده کردیم، این بار بر خلاف آن بازی محدودیتی برای استفاده مجدد ندارد و شما در هر لحظه می‌توانید تا سقف ۴ نفر را علامت گذاری کرده و از پا در آورید. مکانیزم شلیک هم زمان (Sync Shoot) نیز خود را در این پروسه نشان می‌دهد؛ با علامت گذاری و دادن دستور شلیک، شاهد شلیک هم زمان هر چهار عضو Ghost هستید که این مکانیزم در شرایط پیش روی بر پایه مخفی کاری بسیار مفید است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

» سیستم مورد نیاز:

 

CPU: Intel Core 2 Quad Q9450/ AMD Phenom II X4 940 or higher
CPU Speed: Intel Core 2 Quad Q9450/ AMD Phenom II X4 940 or higher
RAM: ۲GB Windows XP / 3GB Windows Vista and Windows 7
OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1)
Video Card: ۱۰۲۴MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled GPU on nVidia GeForce GTX 460 or AMD/ATi HD 5850 or better
Sound Card: Yes
Free Disk Space: ۲۵ GB

 

 

» نام فارسی: سرباز آینده
» نام انگلیسی: Ghost Recon: Future Soldier
» ناشر: Ubisoft
» تاریخ انتشار: May 20, 2012
» سبک بازی: اکشن

 

» نسخه کرک شده با نصب خودکار – Auto Install
» تعداد حلقه: ۴ عدد
» قیمت: ۸۹۰۰ تومان (۱۰% تخفیف برای پرداخت آنلاین)

 

  توجه:این بازی اینترنتی است.

روش خرید: پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید کلیک کنید. برای مشاهده راهنمای خرید اینجا را کلیک کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۶
Mohammad ebadpour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی